Článek
Kromě červeného „Ferrari“ laku a čtveřice koncovek výfuku zaujmou i sedmnáctipalcová litá kola nebo xenovové světlomety, kterou jsou u takto malých vozů raritou (pokud nepočítáme levné náhražky za pár stokorun). Podvozek dostal tvrdší pružiny a brzdy od renomované firmy Brembo. Poháněná jsou přední kola.
Čtyřválcový motor je dopován turbodmychadlem a jeho celkový výkon činí 180 koní (132 kW) a 230 Nm. Tak malé a relativně lehké auto, jakým je Fiat 500, dovede rozpohybovat více než slušně. Zrychlení z nuly na 100 km/h se odehraje během méně než 7 vteřin a nejvyšší rychlost činí 225 km/h.
Převodovka je překvapivě automatická, má pět stupňů a řadit můžete i pádly pod volantem. Prodejní cena zatím nebyla zveřejněna; velmi pravděpodobně půjde o limitovanou edici.