Článek
O pohon se stará - stejně jako v loni představeném standardním provedení „zmije“ - desetiválec s dnes již málokdy vídaným zdvihovým objemem 8,4 litru. Výkon motoru tedy činí 649 koní (477), točivý moment má neméně mamutí hodnotu – 814 Nm. Dodge verzi TA více uzpůsobil pro jízdu po okruzích, za což bylo standardní provedení v USA kritizováno.

Dodge SRT Viper TA (2013)
Přepracování se tak dočkal podvozek, který má jiné pružiny, tlumiče i stabilizátory. Nová je i výztuha v motorovém prostoru, brzdy Brembo mají nyní větší kotouče. Odlehčená jsou kola obutá do pneumatik Pirelli P Zero Corsa. Dodge použil pro odlehčení karbon – je z něj vyrobena část předního nárazníku a zadní křídlo. Kolik kilogramů se těmito úpravami ušetřilo však zatím Dodge neprozradil.

Dodge SRT Viper TA (2013)
V USA přijde nová edice TA, jíž se vyrobí pouhých 33 kusů, na 120 500 dolarů (cca 2,4 miliónu korun). Standardní provedení je zhruba o 350 tisíc korun levnější.

Dodge SRT Viper TA (2013)