Článek
Z Dusteru mnoho nezbylo, patrně jenom karoserie – vzadu je ohromné přítlačné křídlo, vepředu zase „lízátko“, které zvyšuje přítlak přední části auta. Největší změnou je kromě sníženého a upraveného podvozku instalace šestiválce z Nissanu GT-R.
Motor je v Dusteru umístěn vzadu; přeplňovaný 3,8litrový šestiválec dává po úpravách výkon monstrózních 862 koní. Převodovka je sekvenční a má šest rychlostních stupňů. Dacia zatím neudala zrychlení 0-100 km/h, ani nejvyšší rychlost.
Upravený speciál bude na slavném „kopci“ v Pikes Peak řídit Jean-Philippe Dayraut, trojnásobný vítěz Andros Trophy. Závod se jede na asfaltu a šotolině a na vrcholu slavného kopce končí ve 4300 metrech nad mořem. Cíl? Vytvořit nový rekord – ten současný je z roku 2007 a má hodnotu 10 minut a 1,42 vteřin.