Článek
Modely 718 Boxster a 718 Cayman hrají v nabídce značky z německého Zuffenhausenu jakési „druhé housle“ - nejprodávanější vozy jsou ty terénní, nejznámější je 911, kdo chce luxus, ten si koupí panameru. Přesto své místo mají pro svou dostupnost, kdy vytvářejí jakousi startovní čáru pro nové fanoušky značky. A mladí, dobře situovaní lidé (nebudeme si nalhávat, že levné Porsche je levné) se chtějí odlišovat.
Odlišit se mohou už vizuálními pakety, které jsou velmi zajímavé už z důvodu různorodosti. Přední nárazník může být jak klasický jednodílný v designu Techart, tak i sportovně dvojdílný. Kdo chce, může ho mít i z uhlíkového kompozitu. Z něj pak lze vytvořit i zadní difuzor nebo zadní křídlo. I to má hned tři varianty – klasickou lakovanou v barvě vozu nebo právě karbonovou sportovní, která také může být změněna na hliníkovou. Samozřejmostí jsou i nové koncovky výfuku.
Zákazník si může vybrat i z nabídky úprav podvozku. Změna několika částí upraví charakteristiku pružení a sníží světlost podvozku až o 30 mm. Kola, která k podvozku samozřejmě patří, mohou mít až jednadvacetipalcový průměr.
A nyní motor. Přeplňovaný dvouapůllitrový agregát je doplněn úpravou s označením A 082/S1. Jde o úpravu řídicí jednotky, která navýší točivý moment o 60 Nm na 480 Nm, výkon přeskočí hranici 400 koní. Maximální rychlost je v tomto případě 294 km/h, zrychlení na 100 km/h zvládnou auta za 3,9 s.
Cenu Techart tradičně neuvádí - každý zákazník má individuální přání, která mu může firma plnit.