Článek
Na začátek méně pozitivní zpráva: paketem 1LE nedostanete vyšší výkon motoru než u standardní verze SS. Ale základ to není vůbec špatný. Atmosférický vidlicový osmiválec o objemu 6,2 litru nabídne výkon 318 kW (432 koní ) a točivý moment 569 Nm. Což znamená stovku za 5,2 s a nejvyšší rychlost 250 km/h.
Nově si lze přikoupit laděný sportovní výfuk. Exteriér je jiný v novém žluto-černém provedení (litá kola, kapota), mírným faceliftem prošla i zpětná zrcátka a vzadu přibylo malé – rovněž černé – křídlo.
Šestistupňová manuální převodovka, jejíž páka je převzata z Caramara ZL1, má kratší dráhy řazení. Standardem je nyní asistent rozjezdu do kopce. Podvozek má pevnější uložení náprav, stabilizátory jsou nyní tužší. Nová jsou dvacetipalcová kola s pneumatikami o rozměru 285/35 původem z vrcholného Camara ZL1.
Prodejní cena u popisované verze zatím nebyla oznámena, obecně jsou ale ceny amerických „muscle cars“ velmi příznivé a základní Camaro stojí od oficiálního českého dealera kolem miliónu korun.