Článek
Základem je klasický dvoulitrový čtyřválec se spalováním nafty původem z koncernu Volkswagen. Caliber 2.0 CRD si s ním dobře rozumí, jak jsme již odhalili v našem testu [celý test]. Jenže Startech si myslí, že jeho 103 kW je moc málo. Dodal tedy úpravu motoru, díky které se zvýší výkon na 132 kW. Důležitý je také nárůst točivého momentu z 310 na 360 N.m v rozmezí otáček 1750 až 2500 ot./min.
Zrychlení vozu na stokilometrovou rychlost se tak zkrátilo z 9,3 na 8,6 sekund. Maximální rychlost nyní o jeden kilometr překročila dvoustovku.
Jak jsem již napsali, na voze nenajdete žádné nové plasty. Všechny vnější upravy jsou z kovu - především devatenáctipalcová kola s pneumatikami o rozměrech 245/40 nebo s ještě většími dvacítky s "gumami" 245/35. Vzadu vykukuje nová koncovka výfuku a podvozek je na přání možné snížit až o 30 mm.
Firma Startech, součást známé bottropské tuningové firmy Brabus, se však rozhodla v budoucnu uvést i vizuální kit. Na ten si však ještě musíme počkat.