Článek
Německý úpravce Brabus se spojil se značkou KTM, aby vytvořil luxusní „naháč“. Je poháněn dvouválcovým motorem do V o objemu 1 301 ccm, který poskytuje výkon 132 kW, 180 k, při 8 000 otáčkách za minutu.
Na základě KTM 1290 Super Duke R EVO začala spolupráce obou společností v loňském roce na stejném motocyklu. Pro rok 2023 Brabus aktualizoval především design motocyklu. Novinka je nabízena ve dvou speciálních barvách laku, černé Superblack a šedé Stealth, a využívá řadu prvků karoserie z uhlíkových vláken.
Stejně jako vozy, které Brabus upravuje, i motocykl dostává značková kovaná kola Monoblock Z. Ty přispívají k zatemněnému vzhledu kola a jsou také pevnější než standardní kola.
Sedadlo je mezitím přečalouněno tak, aby obsahovalo charakteristický vzor stehu a lze jej vyhřívat. Černě lakovaný rám pomáhá dotvářet zatemněný vzhled a je jedinečný pro tuto edici motocyklu. Nejnovější technologie poloaktivního odpružení WP APEX využívá pět nastavení, tedy Comfort, Street, Sport, Track a Advanced. Jezdci si mohou vybrat režim, který odpovídá jejich náladě, nebo použít automatický, který umožňuje motocyklu vybrat nejlepší nastavení pro daný scénář. Produkce je omezena na pouhých 290 kusů. Ceny začínají v Německu na 42 500 eur, více než milionu korun.
Mercedes třídy G přijíždí jako silniční pick-up od Brabusu

Brabus prodloužil dojezd Mercedesu EQS, na baterii ale nesáhl
