Článek
Brabus se rozhodl, že upraví i továrně upravená auta. Takže všechny modely s označením 63 AMG nyní mohou dostat speciální výkonový kit, který jim zvýší už tak neuvěřitelný výkon. Takže to vezměme pěkně popořádku. 63 AMG je zkratka pro vozy, které mají pod kapotou vidlicový osmiválec o objemu 6,2 l s výkonem 386 kW. Ten dokáže s vozy pravé divy, jenže...
Brabus přidal novou elektroniku, která lépe pracuje se vstřikovači, na sací stranu nasadil sportovní vzduchový filtr a výfuk je zase osazen kovovým průchodnějším katalyzátorem. Výsledek je opravdu přepychový. Bottropští technici dokázali z motoru dostat 404 kW a točivý moment 605 N.m. Pokud se tedy nasadí tento motor do CLS, dokáže s ním sprintovat až 330 km/h a stokilometrová rychlost padne za 4,3 s.
Ale představte si, že stejný agregát dokáže pracovat i v řadě ML: tady je pak maximální rychlost neuvěřitelných 275 km/h a 0-100 km/h zvládne vůz za 4,9 s.
Samozřejmostí je úprava i dalších komponentů automobilu. Především se doporučuje výměna zadního diferenciálu za sportovní s omezeným prokluzem, snížit a upravit pružení (například u CLS o 20 mm), nasadit pořádná kola s ráfky o průměru až 23" a vyměnit kotouče za mnohem větší. Co takhle třeba o průměru 380 mm? Ty snad budou stačit, když je zkrotí šestipístkové pevné tměny.