Článek
Všechny díly určené pro M5 M Performance jsou zhotoveny z uhlíkových kompozitů a jsou vyráběny ručně. BMW nabízí pro M5 novou spodní část předního nárazníku, nástavce prahů, karbonový zadní spoiler (ve dvou verzích) a zadní difuzor. Z karbonu jsou rovněž vyrobeny kryty vnějších zpětných zrcátek.
Osmiválcovým motorem poháněné M5 může mít i titanový výfuk se sportovnějším akustickým projevem. Bohužel, tento doplněk bude dostupný pouze v USA a v Kanadě. Je to škoda, protože na M3/M4 si titanový výfuk koupit můžete. Levný není, ale zní skvěle. Ostatně, přečtěte si článek, který podrobně dokumentuje výměnu výfukové soustavy u M3. [celá zpráva]
Nové pružiny, lepší brzdy
Fajnšmeři si mohou pořídit i nové tlumiče a pružiny, které M5 posadí více k silnici a zajistí sportovnější jízdní projev. Stavitelné tlumiče mají navíc efektní červené lakování. Karbon-keramické brzdy mohou mít brzdové destičky z okruhových vozů.
Uvnitř můžete mít alcantarou potažený volant, karbonové páčky řazení a karbonový kryt voliče převodovky.
BMW M5 má výkon 447 kW (600 koní) v rozmezí 5600 až 6700 ot./min a točivý moment 750 Nm. Z klidu na stovku auto sprintuje za 3,4 sekundy a maximální rychlost je omezena tradičně na 250 km/h. Bez omezovače je to pak 305 km/h.