Článek
BB nejsou žádní začátečníci. Nabízejí tuning na téměř všechny modely koncernu VW. Audi patří k jejich oblíbeným kouskům a na novém TT je to vidět. Vše, co si dokáží udělat sami (výfuky, sání, přeprogramování), zde použili v míře více než hojné.
Základem vozu je motor 3.2 V6, který však dostal nové sání, speciální chlazení oleje, turbodmychadlo, výfuk i s vlastním sportovním katalyzátorem a nesmíme zapomenout ani na nový program v CPU.
Nižší a tužší podvozek musí přenést výkon 368 kW a točivý moment 650 N.m přes devatenáctipalcové či dvacetipalcové ráfky a sportovní pneumatiky na vozovku. Podle informací se automobil s přebytkem výkonu potýká opravdu hrdinsky. Stovku s pevným startem zvládne za 4,2 s, 200 km/h pokoří za 12,5 s a 300 km/h padne za 39,2 s. Ručička rychloměru se zastaví na 320 km/h.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti
Automobil byl upraven i po vizuální stránce. Přední i zadní nárazník mají ohromné vstupy vzduchu a na boku je šedivý nasávací otvor pro vzduch k zadním brzdám. Připomíná vám nějaké jiné auto? Co takhle Audi R8? [celá zpráva] Jenže tenhle vůz je o dost levnější - stojí 89 950 euro (asi 2,2 miliónu korun).