Článek
Základem pro úpravu je špičkový 3,2litrový VR6, který ovšem dostal doping v podobě kompresoru a nové elektroniky. Výsledkem je tedy výkon 262 kW. Díky úpravám se tak dramaticky zlepšily jízdní výkony - z 0 na 100 km/h nyní zrychlí TT-R za 5,1 s.
Pro skromnější majitele je v nabídce ABT poněkud slabší varianta té samé úpravy, avšak stále dost zajímavá. Kompresorový motor má totiž v typu TT-Sport výkon 228 kW. Ještě méně majetnější pak už musí sáhnout po čtyřválci 2.0 TFSI (známe i z Octavie RS). Opět jsou připraveny dvě výkonové varianty: s přídavkem 30 kW (na 177 kW) a 52 kW (na 199 kW). Zásadní výhodou agregátu je to, že může pracovat s benzíny v rozmezí oktanového čísla 91 až 98 bez nebezpečí poškození mechanických částí. ABT se také chlubí tím, že s úpravou převodovky dokáže agregát uspořit až 4 litry paliva na 100 km. To je ovšem možné jen v určitých režimech.
Pro vůz byly připraveny také aerodynamické kity - přední i zadní nárazník, prahy, pevné křídlo na zádi, difuzor či devatenáctipalcová kola.