Článek
Kdo chce ještě ostřejší RS 6 Avant či RS 7 může sáhnout po novém paketu Performance. Ten přidává dalších 45 koní (33 kW) takže celkový výkon překročil metu šesti stovek koní. Buďme úplně konkrétní: je to 445 kW (605 k) při 6800 otáčkách a maximální točivý moment činí 700 Nm (2500 - 5500 otáček), při overboostu krátkodobě až 750 Nm.
Čtyřlitrové V8 Biturbo zvládá stovku stejně rychle jako supersportovní modely od Ferrari, Lamborghini či Porsche - za 3,7 sekundy, zrychlení 0-200 km/h proběhne za 12,1 sekundy (o 1,4 s lépe než u verzí bez tohoto paketu). Nejvyšší rychlost je omezena na standardních 250 km/h, elektronický omezovač lze za příplatek posunout buď na 280 km/h, nebo dokonce na 305 km/h.
Pohon všech kol mírně preferuje zadní nápravu
Trvalý pohon všech kol quattro přenáší hnací sílu na vozovku a variabilně rozděluje točivý moment prostřednictvím mezinápravového diferenciálu. V základní konfiguraci je 40 procent hnací síly přenášeno na přední nápravu a zbývajících 60 procent na zadní nápravu.
Pro oba modely RS performance jsou k dispozici exkluzivní 21palcová kola obouvající pneumatiky o rozměru 285/30 (RS 6 Avant), resp. 275/30 u modelu RS 7 Sportback. Za příplatek můžete brzdit keramickými kotoučovými brzdami vyztuženými uhlíkovými vlákny.
Audi RS 6 Avant performance stojí v Německu 117 000 eur (3,2 mil. korun), nové Audi RS 7 Sportback performance 121 700 eur (3,28 miliónu korun).