Článek
Nejvýraznější změnou jsou v rámci programu tzv. aerodynamické sady. O které jde, je dobře viditelné z fotografií - otvory pro přívod vzduchu vpředu, boční prahy a difuzor. Tyto prvky navíc zvyšují přítlak.
Pro TT a obě varianty R8 jsou k dispozici nastavitelné podvozky se dvěma nebo třemi variantami tuhosti odpružení a tlumení. Nová jsou i kompletně frézovaná, černá 20“ kola. Ta na neodpružené hmotnosti ušetří 7,2 kilogramu (TT), respektive osm kilogramů (R8).
Dalším rozšířením nabídky je titanový výfuk od Akrapoviče. V interiéru můžete mít volant obšitý alcantarou s červeným pruhem v horní části. V případě automatické převodovky lze mít páčky z uhlíkového kompozitu. A kdo chce o 20 kilogramů lehčí a tužší auto, může si nechat místo zadních sedaček nainstalovat křížový rám.
Audi bude pro modely TT a RS výše uvedené úpravy nabízet od letošního léta, pořídit si můžete třeba jenom jednu část. Později se obdobná nabídka rozšíří i na další modely ingolstadtské automobilky.