Článek
Jak bývá u ABT zvykem, do jména vozu se přidá navíc písmeno S - takže nyní se můžete seznámit s Audi AS5.
Na první pohled je zřejmé, že mnoho času na přípravu nebylo, takže úpravy nejsou extra velké. Přední mřížka na chladiči, lehce modifikovaný přední nárazník se zvýrazněným spodním "lízátkem" či výstupy vzduchu za předními koly jsou tuningovou klasikou. Podobně můžeme mluvit i o zadním difuzoru či čtveřici koncovek výfuku. ABT navíc nabízí i novou designovou řadu kol s rozměry od osmnácti do dvaceti palců. Samozřejmě, že si nelze nevšimnout dvoubarevného lakování vozu.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti.
Motorově se není moc o čem bavit. ABT zařadilo do tuningu svůj už známý kit pro 3.0 TDI, který změnou mapování ECU zvedá výkon ze 176 kW na 200 kW. Pokud si nechá zákazník změnit i turbodmychadlo za větší, pak může počítat až s 220 kW.
Pokud ještě pohlédneme za kola vozu, pak objevíme nižší pružiny a tlumiče a vpředu pak velké ventilované kotouče o úctyhodném průměru 380 mm.