Článek
Až naběhne výroba a prodej řady Astra Twin Top na plné obrátky, dostane se zadostiučinění i těm, kteří budou chtít netuctový vzhled a výkonnější motory. Základem je klasická úprava vhledu. Vpředu nebylo nutno vymýšlet nic nového. Z hatchbacku převzatý nárazník a maska chladiče typická svým mřížkováním pro svého úpravce padnou i na kabriolet. V zadní části však musely být připraveny nové díly - od prahů počínaje, zadním spoilerem a nárazníkem konče.
Také v interiéru najdeme několik úprav. Nový je například volant s dekorem matného chromu, na řadicí páce, ruční brzdě a na pedálech najdeme zase hliník. Samozřejmostí je obšití sedadel kůží v kombinaci s alcantarou. Stejnou úpravu připravil Irmscher i pro dveřní výplně a prý je připraven i kit na palubní desku.
Také technicky se Astra Twin Top změnila. Sportovní podvozek IDS plus dostal jiné nastavení, které bylo potřeba díky snížení světlé výšky o 3 cm. Turbodieselový motor 1,9 CDTi je možné přečipovat až na 129 kW při 3850 ot./min a 360 N.m při 2200 ot./min.