Článek
Kompletní přestavění přední i zadní části má za důvod snížení aerodynamického odporu a zlepšení chladicího účinku. Čelní maska má nyní protaženou mřížku až ke spodní části nárazníku.
Také brzdy jsou pořádně chlazeny. Velká kola o rozměrech 255/30 ZR20 vpředu a 295/25 ZR20 vzadu ženou vzduch ke kotoučům a následně přes "žábry" v zadní části blatníků zase ven. Kotouče mohou být buď sériové, nebo speciálně upravené pro sportovní použití. Moderní technologie pronikly i sem a ASMA dokáže instalovat i keramické brzdy.
Samozřejmostí je i úprava výfukového systému za nerezový a snížení podvozku. Tlumiče jsou sportovnější a kratší o 5 cm.
Firma zatím nedodává k motoru výkonový kit. Takže výkon 225 kW je standardem a jeho změna závisí pouze na již zmíněném výfukovém systému. Není však vyloučeno, že v budoucnu nabídne ASMA i přeprogramování čipové jednotky a změnu sacího potrubí. Cena vizuálního kitu ASMA CLS Shark II je 6327 euro. Bohužel v tom není započítaná práce (1612 euro), lakování (2076 euro) a také sportovní výfuk, který je nutné k němu přikoupit (1856 euro).