Článek
AC Schnitzer TENSION Street Version je alternativou továrnímu M6, která je ovšem "velkosériovka", a mnohým to jistě připadá jako nevhodný doplněk k jejich výjimečnosti. AC Schnitzer tak připravil kompletní úpravu modelu 650i, zahrnující tuning karoserie, podvozku i motoru.
Vzhled vozu určuje především přední část, jenž obdržela zcela nový nárazník s ohromnými vystouplými svody vzduchu k motoru a brzdám. Na boku zaujmou nové prahy a výdechy z motoru za předními blatníky a vzadu zas velký difusor vyrobený z uhlíkových vláken. Je jasné, že na silnici si ale každý nejdříve všimne efektního bílo-šedého lakování karoserie.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti
Jenže kabát nedělá pořádné auto. To, co se skrývá pod ním, patří do špičky a právě díky tomu se může směle srovnávat s M6. Podvozek byl snížen o 25 až 30 mm, vyztuženy byly tlumiče, zkrutné stabilizátory a mezi úchyty pružení byla vložena vzpěra. Odvrtané brzdové kotouče samozřejmě spolupracují s nejvýkonnějšími brzdami v nabídce AC Schnitzer.
Firma připravila také kit pro původní 4,8litrový motor. Ten převrtala na objem 5,1 l, dodala novou hlavu válců, písty, ojnice, klikovou hřídel, ventily, vačky a rozvodové ústrojí, čímž získala prostor pro hrátky s elektronikou. Společně se zcela novým výfukovým potrubím se zvednul výkon z 270 kW na 302 kW a na 550 N.m točivý moment. Maximální rychlost se pak zvedne z 250 na 281 km/h.
:. Kliknutím na obrázek jej zvětšíte do původní velikosti
Řidič si vše vychutná v interiéru, obloženém karbonem, titanem a kůží. Vše je vytvořeno s maximální přesností a má vytvořit pocit, že se jedná o automobil té nejvyšší třídy GT. Aby také ne, když rychloměr je cejchován do 330 km/h, na středovém tunelu je stříbrný štítek s výrobním číslem vozu a luxusní koberečky velkým rudým znakem neustále dávají znát, že tohle není jen tak obyčejný kousek.