Článek
Tuningová firma si tentokrát nevybrala za cíl motor - vždyť motory od BMW jsou opravdu skvělé. Podvozek se sice řídí klasickým bavorákovým heslem, že je rychlejší než motor. Při rostoucích výkonech však už jde toto heslo splnit jen těžko. Stabilizační systémy pracují naplno a tlumiče musí splňovat kompromisní požadavky zákazníků.
AC Schnitzer tak dal na pořádný vývoj podvozkové části. Základem je změna konečného převodu zadní nápravy na 3,91:1. Sice se tím snížila maximální rychlost, ale kdo by plakal nad maximálkou a neradoval by se z rychlejšího výjezdu ze zatáčky?
Úpravou také prošly tlumiče se sportovní charakteristikou a nastavením světlé výšky. Stabilizátory mají větší průměr a jsou tužší, mezi ukotvením tlumičů je pak v motoru i v zavazadelníku slušná vzpěra. Pro "emka" je nyní ve vývoji závodní podvozek, který neudělá ostudu ani na okruhu.
Pro fajnšmekry je speciální Short Shift kit. Ten zkracuje a zpřesňuje dráhy manuální převodovky, což jistě přispívá k parádně sportovnímu zážitku.
Samozřejmostí je také instalace nových superlehkých ráfků o průměru až dvaceti palců. Ty však svou sníženou hmotnost neušetří, protože se na ně nasadí mnohem těžší pneumatiky - extra široké 285/25 R20 na zadní nápravě.
Vzhledově je S4 Coupé také lehce upraveno. Několik karbonových prvků, nový přední spoiler či čtyři koncovky výfuku (výfuk je lehce poladěný) a několik detailů v interiéru.