Článek
Více individuality, dravějšího vzhledu a především lepší jízdní vlastnosti, to vše Vogtland nabídne na A3 Sportback, a to v jakékoli motorizaci a výbavě. Základem jsou speciální pružiny a tlumiče s měnitelnou světlou výškou v rozmezí 50 mm. Pružení je tužší, ale především má rychlejší odezvu na uvolnění tlaku, takže lépe kopíruje povrch silnice.
Za devatenáctipalcovými lehkými kovanými koly ITS Titanium RS1 Chrome s pneumatikami Toyo Proxes T1-R 225/35R19 se vpředu ukrývají ohromné brzdové kotouče o průměru 360 mm (pro porovnání - Citroën Xsara WRC používá maximální průměr 320 mm). Z techniky zbývá ještě zmínit speciální Sebring-Twister výfuk s odladěným zvukem.
Vogtland se ale zabývá i vzhledovou stránkou. Přední nárazník zůstal nasazen, jen mu bylo přidáno pořádné lízátko a mlhovky nahradily vstupy vzduchu k brzdám. Vzadu je už nárazník nový - ohromné difuzory ze sériového vydolovat prostě nešly. Pro zákazníky je připraveno i zatmavení oken Foliatec či super výkonná audiosouprava Clarion s navigací. Všechny úpravy mají cestifikát německého zkušebního a schvalovacího úřadu TÜV.