Článek
V sobotu a v neděli byla zastavena výroba shodně při jedné pracovní směně, v pondělí továrna ke stejnému kroku přistoupí ve dvou ze tří směn. O produkci v dalších dnech bude závod informovat později.
Omezení produkce slovenská továrna Stellantis zdůvodnila výpadkem dodávek polovodičových komponentů, který podle ní způsobila koronavirová krize u dodavatelů automobilky.
Automobilkám chybí čipy. Škoda, Volkswagen a další omezují výrobu

Problémy s dodávkami čipů dříve v tomto roce zaznamenaly i některé jiné světové automobilky. Nedostatek klíčové součástky pro elektronické systémy donutil snížit výrobu například firmy Volkswagen, General Motors, Ford, Renault, Toyota, Fiat Chrysler či Nissan.
Nedostatek čipů se v automobilovém odvětví začal projevovat na konci minulého roku. Nečekané oživení poptávky po autech se tehdy krylo s boomem spotřební elektroniky.
Spojení FCA a PSA schválili akcionáři, vzniká čtvrtá největší automobilka

Slovenská továrna Stellantis (dříve Groupe PSA Slovakia) přerušila výrobu na zhruba dva měsíce loni na jaře, a to kvůli dopadům koronavirové nákazy. Tehdy ze stejných důvodů dočasně odstavily výrobní linky i slovenské závody dalších tří automobilek, a to korejské Kia, německého Volkswagenu a britského Jaguar Land Rover.
Do skupiny Stellantis se na začátku letošního roku sloučily automobilky Fiat Chrysler Automobiles a PSA.