Článek
Polaris Slingshot je homologována jako motocykl, více ale připomíná auto, třebaže má pouze tři kola. Uvnitř jsou dvě sedačky, cestující jsou chráněni pouze bezpečnostními pásy, při jízdě musí mít přilbu. Oprávnění skupiny A nepotřebujete, stačí klasicky řidičák na osobní automobil.
O pohon se stará 2,4litrový čtyřválec o výkonu 173 koní (129 kW) při 6400 otáčkách a 227 Nm při 4700 otáčkách. Díky tomu se 3800 mm dlouhý a pouhých 1318 mm vysoký stroj dovede rozjet na 100 km/h za 6,5 sekundy. Nejvyšší rychlost činí 220 km/h. Světlá výška je nevelkých 128 mm, nízko položené těžiště pomáhá s jízdními vlastnostmi.
Spotřebu paliva výrobce neudává, nádrž má objem 37 litrů a stačí ji plnit 91oktanovým benzínem. Převodovka je manuální a má pět rychlostních stupňů. Zajímavostí je, že brzdy (298 mm, jednopístkové třmeny) jsou bez posilovače, ABS (i ESP zasahující údajně až ve vyšších rychlostech) v slingshotu najdete.
Cena v přepočtu začíná na 810 tisících korunách. Příští rok by chtěl importér prodat 15 kusů, o rok později padesát.