Článek
České zastoupení Toyoty a Lexusu zavádí od 1. srpna celoevropskou evidenci pravidelné servisní údržby pro nově prodaná vozidla. Na místo ručního zápisu a razítkování papírové servisní a záruční knížky dostanou noví majitelé elektronickou servisní knížku, tzv. TESBook (Toyota Electronic Service Book).
Každé nové vozidlo má pod svým identifikačním kódem karoserie (VIN) elektronický záznam, uložený v počítačích. Tento záznam je aktualizován servisem po každé předepsané servisní údržbě nebo instalaci příslušenství.
Zákazník obdrží tištěný záznam o každé takové události a může si vyžádat i zpětně historii provedených úkonů u servisních partnerů v Evropě.
Elektronická servisní knížka poskytuje ověření identity vozidla, provedené servisní údržby a garanci ujetých kilometrů. To se hodí zejména při následném prodeji vozidla, kdy prakticky nemůže dojít k padělání servisních dokladů nebo stavu počitadla ujetých kilometrů.