Článek
Toyota bude nabízet Land Cruiser 70, který se v Japonsku začal vyrábět před více než třiceti lety, ve dvou karosářských verzích - van a pick-up. Užitková varianta odveze až 600 kilogramů nákladu, v roce 1984 šlo mimochodem o první pick-up v Zemi vycházejícího slunce.
Robustní off-road bude nabízen s jediným motorem s interním kódem 1GR-FE; jde o čtyřlitrový šestiválec. Ten nabídne výkon 170 kW (231 koní) a nejvyšší točivý moment 360 Nm.
Velká bude spotřeba: výrobcem udávaných 15,1 l/100 km sice odpovídá čtyřlitrovému šestiválci, pro denní provoz je to ale hodně. K dispozici bude trvalý pohon všech čtyř kol, který bude kombinován s pětistupňovou manuální převodovkou, nechybí ani redukční převodovka.
Od japonské automobilky jde o chytrý tah: v záplavě pseudo off-roadů jde o automobil s výraznými retrospektivními prvky a hlavně výbornou průchodností těžkým terénem a velkou spolehlivostí (jednoduchou techniku zase opraví leckterá zapadlá dílna).
Ve verzi pro rok 2014 nechybí ani moderní prvky jako airbagy, ABS nebo palubní počítač.
Škoda, že tento model bude znovu uveden pouze v Japonsku, jakkoliv by to bylo v případě prodeje v EU velmi problematické kvůli emisním limitům. Tak či onak jde o velmi originální vzdání pocty mimořádnému automobilu osmdesátých let.