Článek
Na vnějšku změny nehledejte, víceméně všechny se totiž odehrály pod kapotou. Nový je vznětový čtyřválec o objemu 2,8 litru, který nabízí maximální výkon 130 kW (177 koní), a točivém momentu 420 Nm (šestistupňová manuální převodovka), respektive 450 Nm (automatická převodovka, rovněž šestistupňová).
Spotřeba nafty se teoreticky pohybuje na hodnotě 7,4 l/100 km (platí pro obě verze). Tento motor nahrazuje původní třílitrový čtyřválec a plní nyní již povinnou emisní normu Euro 6.
V nabídce je ještě druhý motor, kterým je čtyřlitrový benzínový šestiválec s 24 ventily a největším výkonem 207 kW (282 k) a 385 Nm. Dodává se výhradně s automatickou převodovkou, spotřeba v kombinovaném režimu činí 10,6 litru.
Obří off-road s hmotností přes 2,2 tuny má tuhou zadní nápravu se čtyřmi podélnými rameny, jde tedy o řešení, které mimo zpevněné cesty funguje. Minimální světlá výška je 215 mm, brodivost je pak nadprůměrných 70 centimetrů.
Vybírat lze z deseti barev karoserie, ceny začínají na částce 1 089 900 korun (třídveřová verze s dieselem), pětidveřové provedení je o 70 tisíc korun dražší.