Článek
Vzhled malého crossoveru Yaris Cross ve verzi GR Sport se snaží ozvláštnit nová desetipaprsková kola, červené třmeny brzd a nová mřížka v předním nárazníku a falešná mřížka v zadním. Interiér má částečně koženkové, částečně nubukové sedačky, kůží potažený volant a hlavici voliče převodovky. A samozřejmě sem tam rozesetá loga GR.
V technice je největší změnou snížení podvozku o centimetr a nové naladění tlumičů, pružin a elektrického posilovače řízení. V hybridní variantě má vůz upravenou elektroniku, která má nabízet lepší odezvu na plynový pedál. Vůz také dostal dodatečné výztuhy karoserie v jejím středu a v zádi pro lepší torzní tuhost.
Pod kapotou může být benzinová patnáctistovka o výkonu 120 koní nebo hybridní ústrojí, které ke stejně objemnému spalovacímu motoru o výkonu 91 koní přidává elektromotor o 80 koních. Obě pohonná ústrojí pohání výhradně přední kola, verze GR Sport není dostupná ani s elektročtyřkolkou E-Four.
Test Toyoty Yaris Cross 1,5 DF: Dobrý služebník i bez hybridního pohonu
Konvenční Yaris Cross GR Sport začíná na 2,367 milionu jenů, tedy zhruba 411 tisících korun, hybridní varianta stojí od 2,75 milionu jenů, tedy 478 tisíc korun. Jestli se verze dostane i do Česka, zatím není známo.