Článek
Vzhled malého crossoveru Yaris Cross ve verzi GR Sport se snaží ozvláštnit nová desetipaprsková kola, červené třmeny brzd a nová mřížka v předním nárazníku a falešná mřížka v zadním. Interiér má částečně koženkové, částečně nubukové sedačky, kůží potažený volant a hlavici voliče převodovky. A samozřejmě sem tam rozesetá loga GR.

Toyota Yaris Cross GR Sport
V technice je největší změnou snížení podvozku o centimetr a nové naladění tlumičů, pružin a elektrického posilovače řízení. V hybridní variantě má vůz upravenou elektroniku, která má nabízet lepší odezvu na plynový pedál. Vůz také dostal dodatečné výztuhy karoserie v jejím středu a v zádi pro lepší torzní tuhost.

Toyota Yaris Cross GR Sport
Pod kapotou může být benzinová patnáctistovka o výkonu 120 koní nebo hybridní ústrojí, které ke stejně objemnému spalovacímu motoru o výkonu 91 koní přidává elektromotor o 80 koních. Obě pohonná ústrojí pohání výhradně přední kola, verze GR Sport není dostupná ani s elektročtyřkolkou E-Four.
Konvenční Yaris Cross GR Sport začíná na 2,367 milionu jenů, tedy zhruba 411 tisících korun, hybridní varianta stojí od 2,75 milionu jenů, tedy 478 tisíc korun. Jestli se verze dostane i do Česka, zatím není známo.