Hlavní obsah

Toyota Yaris Cross dostala verzi GR Sport, zatím jen v Japonsku

Verzi GR Sport od běžného Yarisu Cross pozná jen ostříží oko, ovšem změny nejsou jen kosmetické. Toyota snížila podvozek a upravila charakteristiku odpružení. Také vyztužila karoserii zespoda. Zatím ale jen pro japonský trh.

Foto: Toyota

Toyota Yaris Cross GR Sport

Článek

Vzhled malého crossoveru Yaris Cross ve verzi GR Sport se snaží ozvláštnit nová desetipaprsková kola, červené třmeny brzd a nová mřížka v předním nárazníku a falešná mřížka v zadním. Interiér má částečně koženkové, částečně nubukové sedačky, kůží potažený volant a hlavici voliče převodovky. A samozřejmě sem tam rozesetá loga GR.

Foto: Toyota

Toyota Yaris Cross GR Sport

V technice je největší změnou snížení podvozku o centimetr a nové naladění tlumičů, pružin a elektrického posilovače řízení. V hybridní variantě má vůz upravenou elektroniku, která má nabízet lepší odezvu na plynový pedál. Vůz také dostal dodatečné výztuhy karoserie v jejím středu a v zádi pro lepší torzní tuhost.

Foto: Toyota

Toyota Yaris Cross GR Sport

Pod kapotou může být benzinová patnáctistovka o výkonu 120 koní nebo hybridní ústrojí, které ke stejně objemnému spalovacímu motoru o výkonu 91 koní přidává elektromotor o 80 koních. Obě pohonná ústrojí pohání výhradně přední kola, verze GR Sport není dostupná ani s elektročtyřkolkou E-Four.

Konvenční Yaris Cross GR Sport začíná na 2,367 milionu jenů, tedy zhruba 411 tisících korun, hybridní varianta stojí od 2,75 milionu jenů, tedy 478 tisíc korun. Jestli se verze dostane i do Česka, zatím není známo.

Související články

Test Toyoty Hilux po faceliftu: Odolný pracant

Modernizovaný hilux dostal kromě nové přídě také větší a o poznání silnější motor a verzi Invincible Sport, v níž se snaží být i trochu stylovým autem. Stejně...

Výběr článků

Načítám