Článek
Chuck Norris napočítal donekonečna, a dokonce dvakrát. Když se učil resuscitaci, oživil figurínu, na které to zkoušel. A má doma medvěda grizzlyho jako koberec - ne jen kožešinu, ten medvěd je živý, jen má strach se pohnout.
Tohle je jen zlomek z tisíců vtipů, které po světě kolují o představiteli Cordella Walkera, seriálového texaského rangera. A i kvůli nim nejedna společnost, včetně některých českých, obsazuje Norrise do reklam.
Nejnověji je to Toyota, která Chuckovým jménem propaguje menší ze svých dvou americký pick-up trucků, model Tacoma. Je vždycky na tom správném místě - zachrání kovboje před smrtí v tekutém písku, chytí dělníka padajícího z lešení a chlapci, který neumí lézt po stromech, shodí míč.
A proto stárnoucího Norrise - letos oslavil 78. narozeniny - jeho fiktivní agentka pro fiktivní televizní show Tacoma Thunder nahradila právě béžovým pick-upem.
Toyota Tacoma má pod kapotou buď 2,7l řadový čtyřválec o 161 koních a 244 N.m, nebo 3,5l V6 o 282 koních a 359 N.m. Oba motory jsou benzínové, nepřeplňované a spolupracují s šestistupňovou automatickou převodovkou. V USA je možno tacomu koupit za cenu od 25 550 dolarů (565 tisíc korun), v Česku se neprodává.