Článek
Nová Toyota Supra je z výroby vybavena osmistupňovou automatickou převodovkou od ZF. Jednoduše proto, že ji v páru používá dárce orgánů BMW pro svůj třílitrový řadový šestiválec. Zástupci japonské automobilky potvrdili, že třetí pedál k tomuto motoru nenabídnou a automat tak zůstane jedinou volbou.

Nová Supra zaujme už svým odvážným designem.
S tím se ovšem nesmířili zástupci společnosti European Auto Group. Texaský úpravce připravuje šestistupňovou manuální převodovku, kterou lze do nové Supry zabudovat. A získat tak skutečně puristický vůz. Znáte to, sice budete řadit pomaleji, ale o to více si spolupráci s točivým šestiválcem před vámi můžete užít.

Nová Toyota Supra
Pro konverzi použijí díly od BMW, tedy známou převodovku, která s motorem spolupracovala například v poslední M140i. Úpravce si přestavbu cení na 12 tisíc dolarů, tedy přibližně 277 tisíc korun. Samotný kit by pak měl být o něco levnější, připočtěte si ovšem nikoli lacinou dopravu přes oceán. Inu, za purismus se dnes platí.