Článek
Oficiální představení proběhne až na autosalonu v americkém Detroitu za pár dní, ale už nyní byly uvolněny první dvě oficiální fotografie a informace o voze.
Ioniq je tradiční hybrid, který v sobě spojuje spalovací motor v podobě zážehové šestnáctistovky GDI s výkonem 77 kW o točivém momentu 146 Nm a elektromotoru (32 kW/170 Nm).
Automobil bude jezdit na patnáctipalcových kolech s velmi úzkým profilem. Korejský systém měření spotřeby pak říká, že auto spotřebuje (přepočteno na naše hodnoty) 4,4 l paliva na 100 km. Samozřejmě bude mít velmi „populární“ systém učení řidiče ekojízdě.
Pro mnohé může být Hyundai Ioniq přitažlivý třeba tím, že interiér bude na rozdíl od toyoty umírněný a bude připomínat klasický vůz. Na podrobnosti, plány s prodejem a cenami si musíme ještě počkat.