Článek
Toyota Verso je oproti svému předchůdci delší o 70 mm (nyní 4440 mm) a širší o 20 mm (nyní 1790 mm). Výška vozu zůstala beze změny (1620 mm). Dovnitř se vejde sedm cestujících, zadní dvě místa nicméně budou - jak to u podobných vozů bývá - pouze nouzová.
Velikost zavazadelníku při plném obsazení sedmi cestujícími se zvětšila z 63 litrů na solidních 178 l. Stačí ale sklopit třetí nebo druhou řadu sedadel a rázem se z auta stane malý stěhovák.
Vzdušnou atmosféru v kabině vytváří velká jednodílná panoramatická střecha; střešní okno o délce 1160 mm a šířce 1180 mm sahá od horní hrany čelního skla až za B sloupky a je vybaveno elektricky ovládanými žaluziemi.
V nabídce pět motorů
Pětice nabízených motorů zahrnuje přeplňované vznětové motory D-4D 2,0 l o výkonu 126 k, 2,2 l o výkonech 150 a 177 k. Zážehové jednotky zastupuje šestnáctistovka a osmnáctistovka.
Nový zážehový motor 1,6 l ve spojení s novou šestistupňovou manuální převodovkou dává výkon 132 k, tedy o 22 k více než nahrazený agregát 1,6 l VVT-i. Točivý moment přitom vzrostl o 10 Nm na 160 Nm při 4400 ot/min. Kombinovaná spotřeba paliva činí 6,7 l/100 km.
Benzínový agregát 1,8 l dosahuje oproti svému předchůdci 1,8 l VVT-i podobného nárůstu výkonu. Výkon vzrostl o 18 k na 147 k a točivý moment se zvýšil o 10 Nm na 180 Nm při 4400 ot/min.
Nová Toyota se na trhu objeví v polovině roku, cenu zatím automobilka nesdělila.