Článek
Že jde o malý crossover, je jasné hlavně z délky – auto má 3995 mm. Pokud to porovnáme třeba s C-HR a jeho 4349 mm, je to výrazně méně. Vzhledově se trochu blíží většímu sourozenci Toyotě RAV 4. Má téměř shodný design přídě. Sice trochu umírněnější, ale ty prvky jsou zde znát.
První jízda s Toyotou RAV4: Pohodlná, prostorná a schopná elektro-čtyřkolka
To, co je na autě zajímavé, je podvozek. Není totiž od Toyoty, ale od Daihatsu. Jde o Daihatsu New Global Architecture (DGNA), která je začátkem velké výměny dílů mezi těmito dvěma automobilkami.
Pod kapotou je litrový tříválec, který je spojený s bezstupňovou převodovkou CVT. Další zajímavostí je pohon. I tak malé auto totiž může mít pohon všech kol. Záleží na výbavovém stupni.
Interiér se velmi přiblížil větším vozům. Dokonce i přístroje za volantem jsou digitální, což dnes není pravidlem ani u mnohem dražších aut. Devítipalcový infotainment uprostřed zvládá Apple CarPlay.
Auto disponuje všemi bezpečnostními systémy, jaké se dnes v autech vyskytují, včetně adaptivního tempomatu, parkovacího asistenta nebo detekce chodců a cyklistů. Objem zavazadlového prostoru je 393 l. Cena Toyoty Raize v Japonsku začíná v přepočtu na 350 tisících korun.