Článek
Jeden by čekal, že pokud se Toyota pustí do závodění cestovních vozů ve třídě GT3, použije model Supra jako základ pro závodní vůz, stejně jako to dělá ve třídě GT4. Tokijský autosalon ovšem hovoří jinak - automobilka tam odhalila koncept GR GT3, který se suprou techniku nesdílí. A podle proporcí a hlavně výfuku za levým předním kolem můžeme soudit, že to není ani sourozenec elektrického konceptu STI E-RA od Subaru.
Elektrické Subaru STI E-RA míří na závodní okruhy
Toyota ovšem nechce vstoupit do okruhových závodů ve třídě GT3 sama. Koncept nabízí zákazníkům, do privátních závodních týmů. Je součástí strategie, v níž automobilka nechce „jen“ upravovat silniční auta pro závodní užití, nýbrž chce prodávat skutečná závodní auta.
Podle britského Autocaru ovšem snahy automobilky na poli motorsportu mají ústit i v silniční vozy - silniční verze závoďáků ve třídě GT3. Kdy se ovšem má objevit ať už závodní či silniční GR GT3 na trhu, automobilka nezveřejnila.
Stejně tak si prozatím nechává pro sebe veškeré technické detaily o voze. Nevíme tedy, zda je vůz čistě spalovací nebo hybridní, kolik přesně má koní či kilogramů. Můžeme jen vycházet z pravidel třídy GT3, která hovoří o výkonu vozů mezi 500 a 600 koňmi a hmotnosti mezi 1200 a 1300 kilogramy.