Článek
Současná generace Ayga se nyní vyrábí po boku svých koncernových sourozenců Peugeotu 108 a Citroenu C1. Obě automobilky se ale na rozdíl od Toyoty rozhodly výrobu malých městských automobilů v Kolíně ukončit. Tímto směrem ale japonský výrobce rozhodně jít nehodlá.
Toyota chystá nový Land Cruiser

„V Aygu stále vidíme velký potenciál. Prodáváme sto tisíc aut ročně,“ řekl před rokem vicepresident Toyoty pro Evropu Matt Harrison serveru Autocar. „Chápu, že někteří výrobci nebyli schopni vytvořit ze segmentu A dobrý byznys, ale my v něm vidíme příležitost k rozvoji, nikoli ke konci výroby,“ dodal.
Harrison mimo jiné před časem naznačil, že by nové Aygo mohlo být poměrně netradičním malým vozidlem a razantně změnit svůj vzhled. V minulosti také hovořil o tom, že z počátku bude mít pouze spalovací motor, ale v budoucnosti Toyota počítá s využitím hybridní, plug-in hybridní i elektrické technologie.
Toyota Yaris se bude vyrábět v Kolíně

Toyota bude v Kolíně vyrábět jak Aygo, tak i větší model Yaris, aby využila celou kapacitu velké továrny po odchodu koncernu PSA.