Článek
Zatímco Škodovka mění dvanáctistovku za litrový motor, u Subaru a Toyoty jdou opačným směrem. Alespoň, můžeme-li věřit zprávě v internetové vescrzi novin Japan Times, která se odvolává na nejmenované zdroje a již cituje americký Jalopnik.
Podle této zprávy Toyota ve spolupráci se Subaru vyvíjí příští generaci sporťáku GT86, označovaného „toyobaru“ právě pro tuhle spolupráci. A také pro fakt, že se prodává jako toyota i subaru. Nástupce má mít opět zadní náhon a oproti současné generaci má jednak mít nižší těžiště pro ještě lepší stabilitu v zatáčkách a jednak má podávat lepší výkony.
O to se má postarat motor zvětšený na 2,4 litru objemu. Současné toyobaru má pod kapotou dvoulitrový plochý čtyřválec, který bez přeplňování dává 200 koní. Největším problémem motoru je však pokles točivého momentu ve středních otáčkách, kvůli kterému působí jako slabý.
Nová generace toyobaru má být vyráběna v továrně Subaru v prefektuře Gunma v Japonsku. Na trh má přijít v roce 2021, devět let po představení původního vozu. Toyota podle listu Japan Times doufá, že nová generace zlepší její korporátní image a přitáhne nové zákazníky.