Článek
Toyota Corolla, které se dosud vyrobilo přes třicet miliónů kusů, je podle marketingových odborníků už značka, která může konkurovat tak slavným jménům, jako například Coca Cola. Jenže již za rok se s tímto jménem alespoň zčásti budeme muset rozloučit. Toyota totiž plánuje přejmenování svého nejúspěšnějšího modelu. Důvodem je prý to, že nová generace technicky poskočí zcela na jinou úroveň a se současnou corollou nebude mít nic společného.
Mnoho odborníků se však obává, zda se tím nezbaví firma toho nejcennějšího co má. Jen jméno prodává alespoň pětinu z vozů. Toyota však uvažuje o tom, že by se slavného jména nevzdala úplně, ale nechala by jej pro levnější a technicky jednodušší sedan, který by měl konkurovat například Hondě Civc Sedan. [celá zpráva]
Podle kanadského marketingového serveru se však mnoho současných zákazníků značky Toyota nerozhodne pro nový vůz, pokud nebude mít starý název. Věrnost je podle průzkumu u nich hodně silným argumentem, a když jsou oni věrni značce, musí být značka věrná svým tradicím.