Článek
Ano, jde o závodní verzi této kapesní rakety, jak auto sama nazývá (anglicky je to mnohem hezčí – Pocket Rocket). Vychází sice ze sériového S-FR, ale to je asi tak všechno. [celá zpráva]
Na délku má karoserie 4100 mm, na šířku 1735 mm a na výšku 1270 mm. To znamená, že je o 110 mm delší, o 40 mm širší a o 50 mm nižší. Rozvor samozřejmě zůstal zachován.

Toyota S-FR Racing Concept
Jestli se vyměnily nápravy, jaké je pružení apod., to vám nepovíme. To zatím Toyota nezveřejnila. To si nechává na tokijský autosalon na začátku ledna. Stejně tak jsou tu i spekulace o pohonné jednotce. Buď to bude standardní čtyřválec o objemu 1,2 l s výkonem 85 kW, nebo se sem nastěhuje větší patnáctistovka z JDM corolly s 96 kW.
Každopádně víme, že auto bude mít hmotnost 980 kg, takže dané výkony, které na první pohled byly k pousmání, budou k celkem pěknému hraní na okruzích stačit. A v případě výroby by to mohlo být velmi pěkné auto pro začínající jezdce.