Článek
Ano, jde o závodní verzi této kapesní rakety, jak auto sama nazývá (anglicky je to mnohem hezčí – Pocket Rocket). Vychází sice ze sériového S-FR, ale to je asi tak všechno. [celá zpráva]
Na délku má karoserie 4100 mm, na šířku 1735 mm a na výšku 1270 mm. To znamená, že je o 110 mm delší, o 40 mm širší a o 50 mm nižší. Rozvor samozřejmě zůstal zachován.
Jestli se vyměnily nápravy, jaké je pružení apod., to vám nepovíme. To zatím Toyota nezveřejnila. To si nechává na tokijský autosalon na začátku ledna. Stejně tak jsou tu i spekulace o pohonné jednotce. Buď to bude standardní čtyřválec o objemu 1,2 l s výkonem 85 kW, nebo se sem nastěhuje větší patnáctistovka z JDM corolly s 96 kW.
Každopádně víme, že auto bude mít hmotnost 980 kg, takže dané výkony, které na první pohled byly k pousmání, budou k celkem pěknému hraní na okruzích stačit. A v případě výroby by to mohlo být velmi pěkné auto pro začínající jezdce.