Článek
TRD, tedy Toyota Racig Development, je zárukou toho, že komponenty dělá ten, kdo si myslí, že každý díl musí být především funkční. Pátá generace Toyoty Supra vybavená těmito díly tak zlepší své aerodynamické vlastnosti. A prý výrazně. Jde o tradiční díly, jaké se dávají v různých obměnách na závodní vozy.
Představené auto dostalo nový přední spoiler s výraznými bočními ploutvemi, nové prahy, díl dveří, zadní křídlo a také doplňkové lemy na zadní nárazník. Vše samozřejmě v karbonu.
Hlavním účelem všech dílů je zlepšit přítlak na kola, a hlavně snížit úplavy. Ta malá boční křidélka odvádějí vzduch přesně a nenechají ho přejít do turbulence, která by zvýšila aerodynamický odpor. Třešničkou na dortu jsou pak lehká kovaná kola o průměru 19 palců.
Jestli se něco změnilo pod kapotou? Zatím ne. Ale sama firma TRD dodává: „Pokračování příště.“ Všechny díly jsou zatím nesériové, ale do prodeje by měly přijít snad ještě tento rok.