Článek
Vedené legendárním závodním jezdcem Romainem Dumasem dosáhla výprava se dvěma vozidly nadmořské výšky 6007 metrů, přičemž se vyhýbala balvanům a vyrovnávala se s teplotami až minus 30 stupňů Celsia.
Nové portálové nápravy pomohly zvýšit světlou výšku na 350 milimetrů, zatímco upravené přední a zadní nárazníky poskytly lepší terénní úhly.
Porsche 911 Safari cvičí na Nürburgringu

Sada širokých terénních pneumatik poskytovala oběma vozům spoustu přilnavosti, zatímco uvnitř je ochranná klec a sedadla z uhlíkových vláken.
I když byly tyto dvě 911 upraveny pro jízdu v terénu, zachovaly si několik továrních součástí, zejména hnací ústrojí. Porsche převzalo neupravenou verzi svého turbodmychadlem přeplňovaného třílitrového plochého šestiválce z verze 4S, který má výkon 330 kilowattů, a spojilo jej se standardní sedmistupňovou manuální převodovkou.
Supersport do terénu. Lamborghini ukazuje netradiční verzi huracánu

Auta by samozřejmě nebyla kompletní bez pořádných závodních barev. Jedno auto má stejné schéma jako na současném závodním prototypu 963 LMDh, zatímco druhé má barvy s motivem 911 navržené týmem Porsche ve Weissachu.
Je pravděpodobné, že tento extrémní off-roadový test je ukázkou věcí příštích, jelikož se již několik měsíců hovoří o zvýšené 911 pro sériovou výrobu. Ostatně supersport s terénním podvozkem chystá i Lamborghini.