Článek
Zpráva o tom, že jeden autosalon v Brazílii s nadsázkou zaměstnal jako obchodního zástupce psa, obletěla sociální sítě. Sdílelo ji více než 100 tisíc lidí včetně známých osobností a z nedávno toulavého psa se stala velká hvězda.
Zobrazit příspěvek na InstagramuPříspěvek sdílený Hyundai Motor Brasil (@hyundaibr), Čec 31, 2020 v 5:21 PDT
„Kamarádský pejsek se celé dny potuloval v okolí našeho autosalonu, až z něho naši zaměstnanci udělali součást týmu,“ uvedla firma na facebooku s tím, že pes má u nich přístřeší už od května, ale „zaměstnancem“ se stal teprve nedávno, protože s radostí vždy uvítal v salonu nové zákazníky. S patřičnou nadsázkou dostal pes i oficiální visačku.
Land Rover prohrál boj o tvary původního Defenderu, britský miliardář může postavit svého nástupce
Zprávu se autosalon rozhodl zveřejnit při příležitosti svátku s názvem Dia do Vira-Lata, tedy dne, kdy si všichni v zemi připomínají povědomí o toulavých zvířatech a důležitosti jim pomáhat.