Článek
Dobře rozpoznatelná přitom byla registrační písmena F, která používá mladoboleslavská automobilka. Jsou fotky a video důkazem škodováckého překvapení pro motoristy? Konkrétní odpověď z Mladé Boleslavi zatím nepřišla.
Výroba v Hannoveru?
„O sériové výrobě dodávky či minibusu zatím nebylo rozhodnuto,“ uvedl na náš dotaz pracovník automobilky, který si nepřál být jmenován. Potvrdil však, že Škoda o velké dodávce skutečně uvažuje.
V Mladé Boleslavi by se ale nová velká skříňová dodávka či minibus nevyráběly.
Nejpravděpodobnějším místem konečné montáže je německý Hannover, kde samostatná divize Volkswagen vyrábí užitkové vozy Transporter. Šéfem divize VW užitkové vozy je Eckhard Scholz, někdejší člen představenstva mladoboleslavské automobilky zodpovědný za technický vývoj.
Nový roomster bude převlečeným VW Caddy
Škoda vyráběla velkou dodávku naposledy koncem šedesátých let, šlo o slavnou Škodu 1203, produkovanou desítky dalších let.
Roomster, dodávaný i v užitkové verzi Praktik, se od konce dubna nevyrábí, a ještě letos by se ale měl veřejnosti ukázat jeho nástupce. Nepůjde o svébytný model – nový roomster bude pouze Volkswagen Caddy s logem Škody. Vyrábět se bude v polské Poznani. Nová velká škodovácká dodávka, založená na nedávno představeném VW Transporter šesté generace, by byla logickým pokračováním tradic a umu mladoboleslavské automobilky.