Hlavní obsah

Tesla se opět pouští do pálenky, po Teslaquile nabízí speciální mezcal

Společnost Tesla rozšířila svou nabídku o další produkt, který s automobily vůbec nesouvisí. Navázala na aprílový žert z roku 2018 a po Teslaquile nabízí speciální mezcal.

Foto: Tesla

Tesla Mezcal

Článek

Automobilka Tesla se prostřednictvím sociálních sítí pochlubila novým produktem, který by si s automobilkou nejspíš spojoval jen málokdo. V elegantní ručně vyráběné lahvi ve tvaru blesku totiž nabízí Tesla Mezcal, tedy pálenku z agáve.

V případě Tesly to však není poprvé, kdy se pouští do světa alkoholu. Již v roce 2018 navázala na aprílový žert Elona Muska o krachu společnosti, po kterém se měl opít „Teslaquilou“, a skutečně vytvořila vlastní tequilu, jež se okamžitě stala ceněným sběratelským artiklem.

Podobně by tomu mělo být také s novým Tesla Mezcalem, jehož lahev je dostupná pouze americkým zákazníkům za cenu 450 dolarů, tedy 10 160 korun. Každý zákazník si navíc může pořídit pouze dvě lahve.

Za poněkud extrémní cenu dostanou nadšenci a sběratelé ručně vyráběnou, umístěnou ve speciálním stojánku. Mezcal s 43% obsahem alkoholu by měl být vyráběn z původních odrůd agáve Espadín a Bicuishe starou destilační metodou Alembic. Výrobu pro automobilku zajišťuje společnost Nosotros Tequila.

Tesla přitom na svých stránkách nabízí celou řadu produktů, které s automobilovým průmyslem nesouvisí. Fanoušci značky si mohli během uplynulých let pořídit například surfovací prkno s logem automobilky, speciální pivo CyberBeer, kočičí záchod ve tvaru cybertrucku nebo cejchovadlo s logem značky.

Cybertruck dorazil do Prahy, unikátní tesla naživo nepřestává udivovat

AutoMoto
Související témata:

Výběr článků

Načítám