Článek
Automobilka Tesla se prostřednictvím sociálních sítí pochlubila novým produktem, který by si s automobilkou nejspíš spojoval jen málokdo. V elegantní ručně vyráběné lahvi ve tvaru blesku totiž nabízí Tesla Mezcal, tedy pálenku z agáve.
V případě Tesly to však není poprvé, kdy se pouští do světa alkoholu. Již v roce 2018 navázala na aprílový žert Elona Muska o krachu společnosti, po kterém se měl opít „Teslaquilou“, a skutečně vytvořila vlastní tequilu, jež se okamžitě stala ceněným sběratelským artiklem.
Podobně by tomu mělo být také s novým Tesla Mezcalem, jehož lahev je dostupná pouze americkým zákazníkům za cenu 450 dolarů, tedy 10 160 korun. Každý zákazník si navíc může pořídit pouze dvě lahve.
Pour one out!
— Tesla North America (@tesla_na) June 6, 2024
Tesla Mezcal now available in the US → https://t.co/PPftbZMHL1 pic.twitter.com/zVhwM2M3Cu
Za poněkud extrémní cenu dostanou nadšenci a sběratelé ručně vyráběnou, umístěnou ve speciálním stojánku. Mezcal s 43% obsahem alkoholu by měl být vyráběn z původních odrůd agáve Espadín a Bicuishe starou destilační metodou Alembic. Výrobu pro automobilku zajišťuje společnost Nosotros Tequila.
Tesla přitom na svých stránkách nabízí celou řadu produktů, které s automobilovým průmyslem nesouvisí. Fanoušci značky si mohli během uplynulých let pořídit například surfovací prkno s logem automobilky, speciální pivo CyberBeer, kočičí záchod ve tvaru cybertrucku nebo cejchovadlo s logem značky.