Článek
Elektrický defender má pohon všech čtyř kol a uzávěrku diferenciálu včetně modifikované verze systému Terrain Response. Jelikož elektromotor dosahuje maximálního točivého momentu hned po rozjezdu, řazení má na starost jednostupňová převodovka. Baterie je dost těžká, váží 410 kg (je připevněná v přední části na místě dieselového motoru). Pohotovostní hmotnost vozidla však není o tolik vyšší než u dieselové verze - o 100 kg (2055 kg a 2162 kg v závislosti na typu karosérie).
Elektromotor, chlazený vzduchem nikoliv kapalinou, má výkon 70 kW a točivý moment 330 Nm. Systém energii čerpá z 300 V lithium-ionové baterie, jejíž kapacita 27 kWh umožňuje dojezd zhruba 80 kilometrů. Nabíjení baterie 7 kW rychlonabíječkou trvá čtyři hodiny, přenosnou 3 kW nabíječkou deset hodin.
Se sériovou výrobou elektrického defenderu se nepočítá, sedm vyrobených vozidel dostanou záchranné a hasičské sbory.