Článek
Půjde o zcela nový motor, který se nyní připravuje pro nové Audi SQ7. Jde o vidlicový osmiválec s objemem 4,0 l a s přeplňováním elektricky poháněným turbodmychadlem. To odstraňuje typickou nectnost této součástky, tedy malou účinnost v nízkých otáčkách. Výkon agregátu je 320 kW. O tom, kolik je točivý moment se zatím přesně neví, ale podle neoficiálních informací je to někde kolem 1000 Nm.
To, že Bentayga skutečně bude s naftovým motorem, potvrdil přímo jeden z vývojářů značky. Podle něj bude mít motor pravděpodobně o něco vyšší výkon než Audi SQ7.
Zbývá dodat, že dnes se nabízí automobil pouze s jediným motorem – šestilitrovým dvanáctiválcem s řazením válců do W, s výkonem 447 kW a točivým momentem 900 Nm. Firma ještě potvrdila plug-in hybridní verzi pro rok 2017.