Článek
Automobil byl sestrojen na podvozku řady Wikov 35. Jednalo se o dvoudveřový čtyřmístný vůz s karoserií tudor a klasickou koncepcí motoru vpředu s pohonem zadních kol, díky špičatému předku mnoha lidem připomínal ponorku či torpédo.
Pod kapotou byl umístěn čtyřválcový motor o objemu 1743 cm3 s výkonem 26 kW (35 koní). Automobil byl vybaven mechanickou třístupňovou převodovkou. Wikov sice předstihl éru aerodynamických tatrovek, úspěšný ale moc nebyl. Podle tisku se vyrobily asi tři Kapky.
Před 120 lety dorazil Narcis Podsedníček do Berlína jako první, vítězem ale vyhlášen nebyl
Počátkem 30. let byl vůz k mání za přibližně 75 tisíc korun, což bylo z celého portfolia značky nejvíce. Důvodem neúspěchu ale také zřejmě bylo, že maximální rychlost byla jen o něco málo vyšší než u standardního modelu Wikov 35, který dosahoval rychlosti 95–100 km/h. Kapka zvládla 105 km/h. Vliv měla i vysoká hmotnost, kterou navýšila právě aerodynamická karoserie.
Prvním sériově vyrobeným autem značky Wikov byl model Wikov 7/28 z roku 1925. Automobily prostějovská firma vyráběla až do roku 1939, za dobu své existence vyprodukovala asi jen 800 osobních a sto nákladních vozů.
Po druhé světové válce byla továrna znárodněna a přejmenována na Agrostroj Prostějov. V současnosti patří do skupiny Wikov Industry a zaměřuje se především na výrobu mechanických převodovek a ozubených kol.