Článek
Zimmer už s BMW spolupracoval na zvuku startu dosavadních elektromobilů, například model iX3 nabízí i zvukový doprovod při prudké akceleraci, ale pro modely i4 a vlajkové SUV iX chystá nové tóny. Pro první model M na elektřinu, ostrou verzi i4, navrhl i speciální zvuk, který mnichovská automobilka prezentuje.
Kladivo na Teslu je tu. BMW ukázalo produkční elektrický sedan i4

„Každé BMW má svůj vlastní charakter, což se odráží i v jeho zvuku,“ říká držitel Oscara. „Takže pro elektricky poháněné modely BMW M jsme vyvinuli zvuk systému pohonu, který obzvláště živě zdůrazňuje jejich emocionální zážitek z jízdy a zajišťuje, že jejich výkon lze prožít ještě intenzivněji.“

Hans Zimmer mluví přes videokonferenci s Renzem Vitalem, designérem zvuku elektrických BMW.
Podle zástupců automobilky bude rozdíl v doprovodném zvuku mezi komfortním a sportovním režimem u modelů od divize M ještě markantnější než u běžných elektromobilů BMW.
BMW iX svým vzhledem nepřipomíná žádné jiné SUV

„Když sešlápnete akcelerátor M automobilu, najednou vám po celém těle naskočí husí kůže. Převedli jsme tento pocit do zvuku systému pohonu, který vyjadřuje spojení mimořádného výkonu a plynoucí energie,“ říká zvukový designér Renzo Vitale snaže se vysvětlit spojitost mezi zvukem vytočeného řadového šestiválce a bzučením z reproduktorů.