Článek
Na fotografiích je sice napsáno na voze jméno Fit, ale tím se nenechte zmást. To je tradiční označení vozu na některých zámořských trzích.
Někomu na první pohled nemusí být moc jasné, v čem se Jazz změnil. Jenže to je právě výsledek toho, že u nás se moc tento velmi prostorný vůz neobjevoval. V nové generaci se změnila celá karoserie, a to dost výrazně. Je o 55 mm delší (má tedy rovných 3900 mm) a také o 20 mm širší (1695 mm). Vnitřní prostor bude profitovat z většího rozvoru 2500 mm.
:. Nová (vlevo) a současná verze Hondy Jazz.
Stejně jako u současné verze, i v té následující počítáme s velmi šikovným systémem sklápění zadních sedadel, kde se sedák nejdříve zasunul o kousek níž a pak jej překrylo opěradlo. Sedák navíc bylo možné vyklopit nahoru a místo zadních sedadel tak vznikl velmi slušný dlouhý prostor pro zavazadla. Podle prvních fotografií navíc bude mít Jazz velkou kapsu pod podlahu zavazadelníku, hned za pátými dveřmi.
:. Zcela rovná podlaha po sklopení sedadel je opět výbornou vizitkou Hondy Jazz.
Honda Jazz bude na trzích k dostání v několika verzích, které budou mít rozdílné motory. Menší čtyřválec 1.3 VTEC nabídne výkon 73 kW při 6000 ot./min, větší patnáctistovka pak 88 kW při 6300 ot./min. To je slušný posun od současných motorů, které mají výkony 51 (1.2) a 61 kW (1.4).