Článek
Po stránce vnějšího designu se na inovovaném swiftu změnila jen mřížka masky chladiče s odlišnými voštinami a výraznější chromovou linkou, změnila se rovněž grafika zadních svítilen. Nový je oranžový lak karoserie i vzhledy litých kol.
Středem nabídky zůstává mild-hybridní dvanáctistovka, ovšem kvůli snížení emisí doznala podstatných změn, nově má tak kódové označení K12D namísto K12C. Znamená to mimo jiné instalaci dvojitého vstřikování, úprav se dočkal systém časování ventilů.

Suzuki Swift po modernizaci

Suzuki Swift před modernizací
Rovněž byl ale snížen výkon jednotky. Z původních 66 kilowattů, 90 koní, na 61 kW, 83 k. Nejvyšší točivý moment klesl ze 120 newtonmetrů při 4400 otáčkách na 107 Nm při 2 800 otáčkách.
Dosavadní 12V mildhybridní ústrojí dostalo významnou asistenci v podobě většího akumulátoru, jehož kapacita se zvýšila ze 3 Ah na 10 Ah. Normovaná spotřeba zůstává na hodnotě 4,8 l/100 km.
Test Suzuki Swift AllGrip: Když potřebujete malé auto s pohonem všech kol

Složení výbavy na českém trhu je zatím otázkou, britské zastoupení ale slibuje výrazné posílení základního stupně, který má obsahoval i LED světlomety nebo adaptivní tempomat.
Swiftu čtvrté generace se Suzuki ve 119 zemích podařilo od roku 2017 prodat na 745 tisíc. Pro evropské trhy se vyrábí v japonském závodě Sagara.

Suzuki Swift po modernizaci