Článek
Předchozí S-Cross byl na trhu už od roku 2013, nadešel tedy nejvyšší čas na novou generaci, i když jde v mnohém spíše o velmi důkladnou modernizaci. Značka s ostrým S každopádně po sérii převlečených modelů od Toyoty opět prezentuje svůj svébytný model pro Evropu.
Základní koncept zvýšeného hatchbacku zůstává, stejně jako délka karoserie 4300 mm. Novinka má výraznou příď a záď se spojenými svítilnami. Dávku robustnosti dodávají třeba hranaté lemy blatníků.
Za volantem Suzuki Swace: Corolla s mimozemskou tváří
Interiér vyznává na první pohled spíše starou školu, s klasickými analogovými přístroji či odděleným ovládáním ventilace však leckoho potěší. Celkovou architekturou připomíná předchůdce. Dominantou je 9palcový displej infotainment s on-line funkcemi. Zavazadelník nabídne 430 litrů objemu a dvojitou podlahu.
Jediným dostupným motorem bude zážehová přeplňovaná čtrnáctistovka BoosterJet s 48V mild-hybridním pohonem. Jednotka má výkon 95 kilowattů a točivý moment 235 Nm. Na přání je k dispozici také pohon všech kol či automatická šestistupňová převodovka.
Novinka má již i český ceník. Základní výbava Comfort přijde na 508 900 korun.