Hlavní obsah

Suzuki Ignis prošlo modernizací

Větší baterie mildhybridního systému, elektrické variabilní časování ventilů a nová převodovka - tak by se dala shrnout modernizace Suzuki Ignis. Změnilo se ale i pár věcí zvenčí.

Foto: Suzuki

Modernizované Suzuki Ignis

Článek

Pokud vám Suzuki Ignis přišlo jako nedávno představené, moderní autíčko, nejste sami, ale nemáte pravdu - na trhu je už od roku 2016, takže byl čas na modernizaci. Protože ale ignis vypadá pořád k světu, nemusela být příliš rozsáhlá.

To nejpodstatnější zvenčí proběhlo na přední masce a nárazníku, které se nyní o trošku víc podobají vitaře, a také na zadním nárazníku. Koncové lampy ale kupodivu zůstaly beze změny, byť na nich je vidět věk možná nejvíc.

Foto: Suzuki

Vpředu je nový nárazník a maska.

V kabině taky nečekejte příliš novinek, vidíme jen drobně pozměněný design přístrojového štítu, byť nepříliš přehledné rozvržení s nulou rychloměru dole zůstává, a nějaké nové barvy.

Foto: Suzuki

Zezadu se změnil pouze nárazník.

To nejpodstatnější se u ignisu událo pod kapotou. Atmosférická dvanáctistovka Dualjet dostala nové dvojité vstřikování paliva, olejové čerpadlo s proměnlivým objemem a elektricky ovládané variabilní časování sacích ventilů i trysky pro chlazení pístů.

Foto: Suzuki

Přístrojový štít má nový design a je tu pár nových možností barev.

To všechno, spolu s příplatkovou převodovkou CVT, má podle automobilky znamenat lepší odezvu motoru i nižší spotřebu. Té má pomáhat i větší baterie mildhybridního systému - místo 3 ampérhodin má nově 10.

Nový ignis bude k mání už na jaře letošního roku, a to nejprve ve Velké Británii a později i ve zbytku Evropy. Ceny zatím oznámeny nebyly; současný ignis začíná na 252 900 korunách.

Foto: Martin Žemlička, Novinky

Suzuki Ignis před faceliftem

Související témata:

Související články

Výběr článků

Načítám