Hlavní obsah

SUV od McLarenu? Důležitý segment, říká nový šéf značky

Nabídne McLaren SUV? Tato otázka byla v posledních letech pokládána opakovaně. Pod vedením bývalého generálního ředitele McLarenu Mikea Flewitta byla odpověď záporná. Nyní je za kormidlem Michael Leiters, který vyvíjel SUV pro Porsche i Ferrari. A jeho pohled na toto téma je odlišný.

Foto: McLaren

Michael Leiters, CEO McLarenu

Článek

V rozhovoru pro britský Autocar Leiters otevřeně přiznal, že miluje SUV, segment považuje za „atraktivní“ a stále rostoucí. Poznamenal však také, že SUV je uvnitř McLarenu stále spíše předmětem diskuse.

„Vyvinul jsem SUV ve Ferrari, vyvinul jsem SUV v Porsche, takže miluji SUV,“ řekl Leiters pro Autocar. „Je to opravdu důležitý trh. Co musíme jako McLaren chápat, je to‚ ,jak můžeme najít produkt, který je v souladu s naší DNA‘. Neměli bychom dělat jen klasické SUV.“

SUV jsou pro luxusní automobilky se závodními kořeny kasovním trhákem. Leitersův bývalý zaměstnavatel Porsche nadále zaznamenává obrovský úspěch u vozů SUV, přičemž prodeje cayenne a macan v roce 2021 daleko převyšují prodeje všech ostatních modelů dohromady.

Lamborghini právě oslavilo svůj nejlepší půlroční prodejní výkon vůbec, tažený urusem, který představoval více než 60 procent prodaných vozů. A samozřejmě je tu Ferrari, které se chystá uvést na trh své první SUV již za pár týdnů.

Související témata:

Související články

Lamborghini prodalo už 20 tisíc SUV Urus

Očekávalo se mnohé, ale tak velký úspěch ne. Lamborghini po čtyřech letech na trhu s luxusním SUV Urus slaví 20 tisíc prodaných exemplářů. Jubilejní vůz ve...

McLaren, Aston Martin a Morgan mají nové šéfy

Někdejší šéfové výrobců italských supersportů pronikají do britských konkurenčních značek, může se zdát ze zpráv o změnách ve vrcholovém managementu značek...

Výběr článků

Načítám