Článek
Na rozdíl od výchozího kupé T.33 je vybaven dvěma odnímatelnými střešními panely pro jízdu pod širým nebem, což umožňuje cestujícím slyšet atmosféricky plněný motor V12 za kabinou.
Panely, dostupné v různých barvách, jsou vyrobeny z lehkého uhlíkového kompozitu, a pokud se nepoužívají, lze je uložit do předního zavazadlového prostoru. Nová střecha vyžadovala, aby automobilka změnila karoserii ze zadní části A-sloupku, což zahrnovalo ochranu před převrácením spideru, a sklo zadního okna, které spadá za přepážku, aby se ještě zintenzivnil zážitek pod širým nebem.
Uvnitř je T.33 Spider podobný svému protějšku s pevnou střechou. Uprostřed displeje řidiče je velký analogový otáčkoměr kalibrovaný na 11 100 ot./min.
Dvě sekundární obrazovky lemují panel klimatizace a infotainment, který zahrnuje bezdrátové Apple CarPlay a Android Auto. Vůz má až 295 litrů úložného prostoru, včetně dvou 90litrových úschov na obou stranách motoru.
Gordon Murray, autor legendárního McLarenu F1 z roku 1992, načrtl T.33 Spider vedle verze s pevnou střechou, aby zajistil, že proporce budou fungovat a že bude zachována mimořádná torzní tuhost kupé i pro kabriolet, který má kvůli výztuhám o 18 kilogramů více - 1108 kg.
Vůz pohání stejný atmosféricky plněný 3,9litrový motor V12 od Cosworthu jako v případě kupé. Má výkon 607 koní, který posílá na zadní kola výhradně prostřednictvím šestistupňové manuální převodovky.
Gordon Murray Automotive je automobilkou založenou teprve v roce 2017. Letos začala vyrábět vrcholný supersport T.50. Své modely vyrábí malosériově se zaměřením na severoamerický trh. Nového spideru vznikne jen 100 kusů.